Thursday, November 19, 2009

Pendahuluan

Assalammua'alaikum & Salam Sejahtera.

Selamat Datang ke Blog kami semoga anda mendapat manfaat daripadanya.

Ini adalah mukadimah serba sedikit berkenaan Pusat Tuisyen Ekhsan.

Tujuan asas Pusat Tuisyen ini adalah untuk memenuhi tanggungjawab terhadap masyarakat sekeliling dalam memberikan perkhidmatan pendidikan yang efisyen dan berguna bagi memenuhi tuntutan pelajaran anak-anak yang kini semakin mencabar .

Walaupun Pusat Tuisyen ini adalah berorientasikan perniagaan namun prinsip tanggungjawab dan amanah sebagai ahli masyarakat tempatan menjadikan kami merasakan perlu diadakan Pusat Tuisyen seperti ini.

Walaubagaimanapun kerjasama serta komitmen semua pihak terutamanya ibubapa amatlah penting dalam menjayakan keberkesanan Pusat Tuisyen ini. Kejayaan anak-anak dalam pendidikan tidak bolehlah disandarkan sepenuhnya kepada guru-guru sama ada sekolah kebangsaan mahupun swasta tetapi merangkumi semua pihak sebagai satu kombinasi formula kejayaan pelajaran anak-anak khususnya.

Maka dengan faktor-faktor tersebut di ataslah membuat kami bersemangat dan komited untuk mengadakan sebuah Pusat Tuisyen bagi memenuhi keperluan pelajaran anak-anak yang amat penting serta sangat mencabar pada masa kini.

No comments:

Post a Comment